Největší zásluhu na existenci VOŠP má bezesporu její zakladatelka a zároveň první ředitelka, paní PhDr. Květoslava Neradová. Jejím oborem byla vždy česká literatura, kterou v 60. letech učila na tehdejší fakultě sociálních věd a publicistiky, později na katedře teorie literatury filosofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Na projektu studia VOŠ publicistiky pracovala od roku 1994.
Poštovní adresa | Spálená 76/14, PSČ: 11000, Praha |
---|---|
Telefon | +420 725 006 567 |
vosp@vosp.cz | |
Zaměření školy | Technika, Umění |
Typ školy | Soukromá |
Bezbariérový přístup | Ne |
WWW | https://www.vosp.cz/ |
https://www.facebook.com/publicistikapraha | |
https://www.instagram.com/publicistikapraha/ | |
https://www.linkedin.com/authwall?trk=gf&trkInfo=AQFUSUD1SIMPNAAAAYMSzBhIl-ogJKJlWAyosyt-nqSUTf_DqTtvF2uAQOpufff-TmDs_dZkUEBYkc5DlA3apmtpFpz2NdPxoLC6UUpXDFJPg-w64pHhcxUVyXoHQFFxdjzyo6o=&original_referer=&sessionRedirect=https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fcompany%2Fvy-odborn-kola-publicistiky |
Obory a zeměření
Obor, zaměření | Typ studia | Titul |
---|---|---|
ŽURNALISTIKA A TVŮRČÍ PSANÍ | ||
TELEVIZNÍ PUBLICISTIKA | ||
ROZHLASOVÁ PUBLICISTIKA | ||
MARKETING A PRODUKCE MÉDIÍ |
Podrobné informace o škole
Po složitých jednáních ministerstvo školství projekt po četných průtazích schválilo. Zřizovatelem se stalo Arcibiskupství pražské a Květoslava Neradová byla jmenována ředitelkou.
Vyšší odborná škola publicistiky v Praze je novinářská škola, která připravuje studenty na mediální profese na poli televizních, rozhlasových, internetových i tištěných médií. Předností studia na Publicistice jsou mediální profesionálové v řadách lektorů, široký výběr praktických dílen, odborné praxe, moderního technologického zázemí i flexibilita rozvrhu. Škola tak dokáže vybavit studenty znalostmi i praktickými dovednostmi. Proto řada studentů nachází uplatnění ve svém oboru již při studiu. Naši absolventi působí jako publicisté, reportéři, moderátoři, sportovní novináři či komentátoři, televizní a rozhlasoví redaktoři, střihači, kameramani, fotografové, produkční, tiskoví mluvčí, marketéři, kreativci, multimediální producenti atd. Protože přišli, zjistili v čem jsou dobří, rozvinuli svůj talent a v průběhu praxí načerpali reálné zkušenosti, teď dělají, co je baví.